lördag, mars 7

Hemligheten

I ett inlägg från 6 februari skrev jag så här om tapeter:

"En hemlis på gigantväggen som jag inte vågar säga här för då kommer medelålderstanterna i omgivningen (som i serien jag visade) trilla av pinn å förmana i en månad framöver. Så ni som är invigda får hålla det inom er tills hemlisen är avslöjad."

Här kommer den. Hemlisen.







Om ni klickar upp den här bilden så ser ni att man faktiskt kan se zebran ända utifrån vägen.




Så där. Nu kan ni kommentera! För tapeten sitter på väggen å alla medelålderstanter kan nu oja sig;)) Fast jag tror att de flesta som läser den här bloggen kommer tycka att det var vågat, häftigt å inte helt oväntat!
Själv är jag så nöjd så nöjd. Det blev precis så bra som jag trodde!

/Sandra

16 kommentarer:

Nanna sa...

Gosh! Skitcool!! :D

Anonym sa...

Helt crazy pazy ju! Du är inte klok Madicken...! (men det visste vi ju redan)

I like it.

Ska bli spännande att se allt detta live inom snart.

Puss.

Pernilla sa...

COOLT!!! Me like! Och inte helt oväntat så har jag tre alternativ till svartvita fondväggsgrejer i huvudet... So I like!

Och du, på översta köksfotot ser ert kök ut som vårt! Vi kommer att ha köksön på samma sätt, och kyl + frys precis sådär. Coolt! Måste kolla igen.

Skitsnyggt!! Ser också fram emot att få se live!

Pernilla sa...

Fast nu ser jag att ni har spisen på köksön. Det har inte vi, vår köksö är tom. Men det är likt!

Anonym sa...

WOW!!!! Även om jag kanske tillhör kategorin medelålders kärring med mina 40 plus år så tycker jag zebran är ASCOOL. Den liksom äger hela rummet. Är det en wallie eller en fototapet? Jag bara älskar när jag ser något nytt som ingen annan vågat göra. Väldigt ofta är ju inredningsbloggar bara "copy and paste". Nu blir det spännande att se vad zebran får för inredning som sällskap.

Kram
//Charlotta.

Anonym sa...

Jag är ju som Charlotta över 40 och alltså medelålders.Tycker att det var jättesnyggt.Härligt med folk som vågar och inte bara kör med samma som alla andra.Ser också framemot att se hur ni kommer att inreda ert hem.
Må så gott.
Kram Helena

Familjen Eriksson sa...

Hur läckert som helst!!!
Me like too.

Ska bli riktigt kul att se med möbler och allt sedan.

Kramis!

Jenny sa...

Jag förstår att du är nöjd! HUR SNYGG SOM HELST!!

Anonym sa...

Helt paff! Men va cool! Helrätt och ganska vågat. Tror tex inte jag hade fått med min gubbe på den idén.

/Mia

Paulina sa...

Wow vilken häftig tapet, me like very much!

Ser fram emot bilderna på era badrumskommoder, ska bli kul att se. Man behöver verkligen se hur saker och ting ser ut i verkligeheten.

Kram Paulina

Anonym sa...

Vad skall han heta ert husdjur?

Vimsingen sa...

Hur läkert som helst!
/Vimsingen

Anonym sa...

JÄTTEfin!
Kram Jenny 2

Anonym sa...

Coolt syrran!!
Men får man ha exotiska djur hemma utan tillstånd??
Längtar till att komma på fika å se ALLT.
Puss

Anonym sa...

Åhh shit vad snygg. Tror du Henrik blir glad om jag säger att jag vill ha en sån??!! he he..vart har ni köpte den? är det en stickers?

Härligt att ni får flytta in nu =)

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Tja, jag som närmar mig 50 och således har passerat medelåldersstrecket för länge sedan måste erkänna att jag inte känner ett dugg behov av att oja mig. Och varför skulle man göra det bara för att man är medelålders? Vi som har kommit upp i min ålder har nämligen redan hunnit med en sväng med fondtapeter, 2 med platåskor, 4 med kilklack, osv osv. ALLT går nämligen igen. Precis som jag tänker göra;-)

Tycker att zebran är jättefin! Alldeles för snygg för att oja sig över.