tisdag, maj 12

IRL

Igår hände något speciellt och häftigt!
Jag fick träffa en bloggare IRL! Kika in här och läs mer om hur det gick till!
Härligt att få inspiration och lite jäklar anamma. Tack Leena!

I övrigt händer massa roliga saker i livet just nu!
I helgen hade vi massa uppvisningar där vi fick showa å skoja!
Nedan ser ni en bild från en del av det! Jag är längst till vänster å sen har vi Agneta å Virran.


2 maj döptes Mira, lilla påskakärringen som jag visade ni vet.
Jag å Dick är stolta gudföräldrar till Mira. På dopet sjöng jag med Josse, Miras mamma. Här får en ett smakprov från när vi övar innan.


Mira var också med och tittade på mamma Josse å oss andra när vi genrepade inför dansuppvisningarna.


I lördags var vi på bröllop för våra kära vänner Marie å Daniel å det var underbart! Tårarna sprutade under vigseln på känslomässiga Sandra. Men även Dick fick en tår i ögat för det var så vackert å brudparet strålade av lycka!

Som ni förstår har vi inte lagt så mkt tid på huset den senaste tiden pga alla roliga happenings. Men det är grejer på g! Trädgården är prio nummer ett just nu å det ser vi fram emot att visa här på bloggen!

I helgen som kommer har Dick SM i Stockholm å vi hoppas naturligtvis på ett GULD! Själv stannar jag hemma å håller ställningarna.

Puss å kram, hela dan!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jädrans vad det händer grejer för er! Vad KUL det måste ha varit att få träffa Leena IRL! Hon verkar så störtskön så det måste ha varit dunderkul ju! Och för henne att få träffa DIG med så klart, du verkar ju också störtskön;)

Vad kul att få se och höra er sång! Så fint ni sjöng och den låten är bara så fin!!

Och vad var det mer då... jo, bröllop och SM!! Då får vi hålla tummarna för Dick att det går hela vägen! Men vad sjutton vad det han höll på med nu igen då? Jag får nog ta och kolla igenom bloggen din lite och friska upp minnet för jag VET ju att jag har läst det någonstans... minns bara inte just nu...;) Hur som helst LYCKA TILL!!

Ha en härlig vecka!
Kram Malin

Anonym sa...

SM i livräddning alltså;) KUL! Hoppas det går allra bäst;)

Kramis igen då!
Malin

Helena sa...

Vad kul att träffas i "verkliga" livet.Både du och Leena verkar vara jättehärliga personer ,så jag förstår att det blev ett jättekul möte.
Vad duktig du är på att sjunga.Har faktisk aldrig hört den sången tidigare.Den var jättefin.
Ser framemot era bilder på er trädgård.Håller också på att planerar marksten,murar,gräs och häckar.
Då är det extra kul med lite inspirationsbilder.
Håller tummarna för Dick i SM såklart.
Ha det!
Kram Helena

Ingela sa...

Åh vad du är fin på filmen Sandra! Vackert sjunger du också! Fin sång det där, vi funderar på att ha den på Nils namnfest i juni.

Maria sa...

Hej Sandra,

vad fint du sjunger! Vilken talang!

Kram Maria

HannaN sa...

Åh va fint du sjunger!! Att kunna sjunga är en fantastisk egenskap..ja önskar jag hade kunnat :) Ser fram emot att få se bilder på er trädgård. Kram

Palmerska villan sa...

jag vet inte vilken katt vi ska ha än. Det beror ju på könen. Jag vill ju ha en tjej tror jag.. Har fått för mig att de är mysigast! Men jag vet inte jag har ju vant mig vid att slippa lukten av kattlåda nu.. :) det är det jobbigaste, man kan ju inte släppa ut den direkt när man fått hem den liksom!
Så kanske att den kommer att springa och skita i era land framöver..tss

Paulina sa...

Ja det ser ut som ni har fullt upp också :) Planera trädgård låter som ett roligt jobb och sjunga låter ju ännu roligare..

Ja det är verkligen kul att se att det händer något med huset. Nu är det bara 20 veckors väntan!!!!

Leena - By the sea i Tosteberga sa...

Men ååååh, vad duktig du är på att sjunga Sandra!! är det något jag INTE kan så är det just det:-)

Håller självklart tummarna för Dick i helgen. Ska inte göra ett skit mer för jag är totalt sluuuut!

Kram!