måndag, augusti 24

Design I like

Hösten är på intågande.
Jag drömmer mig bort..


Min favoritdesigner Stina Sandwall har gjort ljusstaken ovan och speglarna nedan. Ja tack!




En liten hund har jag önskat mig länge. Faktum är att en är beställd. En vit hund.
Puppy av Eero Aarnio.



Många barn har ju fötts i vårt umgänge detta året. Det blir många presenter..
En sån här schysst designad babysitter från Bloombaby för nätta 3500:- kanske man skulle ge bort i present nästa gång:)

I övrigt kan ni ge mig allt som finns i Village sortiment för hösten..
Ps. Får man säga att man längtar till första julen i sitt hus fast inte augusti är slut? Då får jag äntligen hänga upp de svarta stjärnorna!

4 kommentarer:

Sis sa...

Snajsiga grejer du hittat!
Babysittern är ju skiiiitsnygg en sån vill jag ha när vi får barn!
jag läntar oxå till att få fira jul hos er:o)
Löööv u

Paulina sa...

Klart du kan längta till första julen, det gör jag med, och vi har inte flyttat in ännu. Tänk vad härligt med julgran, belysningen, kaminen tänd och massa god mat o gott sällskap. Vad mer kan man begära....lite vit snö också tycker jag :)
Kram Paulina

Maria sa...

Hej Sandra, klart du får önska det var jul snart. det gjorde jag med förra året. Såg verkligen fram emot den första julen i nya huset.

Just nu längtar jag efter kyligare kvällar för att "hotta" upp utespaandet lite. Har ju aldrig badat ute när det är riktigt kallt ännu;-)

Det finns så mycket "första gången" även fast man som vi nu faktiskt redan till helgen har bott här i ett år nu. Så fort det gått... och det känns ännu som om vi är just nyinflyttade.

Kram Maria

Jenny sa...

Hunden är ljuvlig, och babysittern är ju så snygg att det är synd att sätta barn i den;) Hunden är för övrigt en förträfflig leksak (tycker min dotter;)