fredag, juli 10

Det börjar likna nåt

Vi har målat huset en gång till med hjälp av lite grabbar.


Det var fasligt varmt å då var det bara en sak som gällde. Simhopp!


Det framkom att vissa var badkrukor till den milda grad.. Endast bad i Thailand var tydligen Robins motto. MES!


Så här fint är det mellan garaget och huset nu.


Min duktige sambo snickrar för fullt på uteplatsen. Ser ni även baken på vår gräsklippare i garaget? Nöjd!


Så här fint blir det vid vår entré. Lite sten ska på där också. Sen så!


Vår blivande uteplats i annan vinkel.
Vår kära zebra byter namn ofta så något tilltalsnamn har han inte ännu. Förslag?
Idag ska jag hämta upp DG på jobbet å vi ska ta oss en tur å titta på utemöbler och även bordet då Maria.. Jag längtar efter att få klart uteplatsen, bord å stolar, stora kuddar å så seglet.

Gräsmattan kommer nästa helg å då ska jag spela först den här låten.



Keep rollin' rollin'!

Å sen är ju den här given!!!



Trevlig helg go vänner!

9 kommentarer:

Vimsingen sa...

Vad fint ni har fått det!
/Vimsingen

Anonym sa...

Ni ser verkligen ut att få det så himla fint! Gillar er altan jätte mycket och den svarta färgen på huset är ju bara så läcker! Antar att ni redan har kallat er zebra för "Zeb", "Zebbe" eller "Marty" (från filmen Madagaskar) annars blir det mina förslag;)

Ha det gott!
Kram Malvis

Charlotta sa...

Hej Sandra!

Tack för din gulliga kommentar hos mig. Det värmer!

Ert svarta hus är så fint tycker jag. Skall bli spännande att se de fortsatta jobbet på er altan.

Hälsa Zebbe från mig!

Kram //Charlotta..

Big sis sa...

Åhhhh så fint det blir!!
Längtar efter att få äta, dricka, sola, spela spel mm mm på er altan:-)
Finns bara ett namn till zebran.
Randy...Den är ju randig, hahahahaha
Löööv u

Palmerska villan sa...

så fint det blir! Taskigt väder för seglet bara! vart tog sommaren vägen?
Nu ska jag snart åka och hämta Elsa. Det ska bli mysigt, hoppas hon också tycker det! tur att man har dig som en självklar kattvakt nu då! Tss...
kram

Palmerska villan sa...

ang bokstäverna.. då skulle jag vilja ha din hjälp. jag kan ju inte skriva ut så stora bokstäver på skrivaren så om du skulle kunna skriva ut alfabetet på ditt jobb åt mig. Jag kan ju bestämma typsnittet och du skriver ut åt mig sen? skulle du kunna göra det..

Johan & Pernilla sa...

Duktiga och flitiga ni är!

Ang. namnet, kolla namnsdagsbarnet för dagen då ni flyttade in. Det blir alltid roliga och oväntade namn som dyker upp då!

KRAM KRAM. Ses i bloggen! :)

Maria sa...

Hej Sandra,

det blir hur fint som helst hos er. Det gröna gräset kommer att bli pricken över iet sedan.

Zebran tycker jag ska få heta Jose. Tycker han ser ut som en Jose:)

Kraaaam Maria

Anonym sa...

Vad duktiga ni är, har ju hänt massor sen vi var hos er. Vill komma snart och se allt som hänt med egna ögon och inte bara här.Pussar o kramar från mortuta o pappsen