söndag, juli 26

Vi lever..

Men vi har semester!
I veckan har det varit O-ringen här med allt vad det innebär. Vi har njutit av arrangemanget och tittat på artister, sprint med eliten, shoppat i det megastora Team Sportia tältet och kramat om gamla vänner. Extra kärt återseende var det för mig då jag fick träffa min barndomsvän Petra å hennes blivande man. UNDERBART. En kär vän som jag saknat!

Vi försöker komma framåt med huset. Målar lite då och då. Vattnar gräset. Rensar ogräs så vi kan så resten av gräset. Däremellan läser vi böcker å tittar på regnet.

Nu blir det lite utflykter de kommande dagarna så jag återkommer lite då och då med rapporter om våra förehavanden och inköp!

Kram på er!

2 kommentarer:

Charlotta sa...

Hejsan!

Behöver ni verkligen vattna gräset?... Här i Göteborg ösregnar det. Typ konstant hela tiden... Suck!

Ha en fortsatt fin semester och hoppas solen fortsätter att skina på dig!

Kram //Charlotta.

Sassa sa...

Heisan

så gøy å se på huset deres blir til:) virkelig fint. Håper du har hatt en fin sommer:) klem Astrid