onsdag, juli 30

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av P!

Here we go!

1) Vad åt du till frukost? Mammas tekakor och te - utan mjölk för vi hade ingen:(

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Kanske..

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån? Gurra aka GXA

4) Vilken färg har din dator? Gråsvart.

5) När var du arg senast? Funderar.. Antagligen nåt på jobbet, nån dum italiano.

6) Ditt bästa minne från skoltiden? Tingsholmskören med alla vårkonserter osv.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden? Matten. FY FAN! Å vissa lärare.

8) Yoga eller löpning? Inget av det.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale? Skabetti. Min favvorätt ju.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet? Smålands Tidningen.. Residence.

11) Favoritkaraktär i deckare? Salander.

12) Teveprogram du aldrig missar? Anna Pihl när det gick.

13) Vem är du avundsjuk på? Sanna Kallur. Å alla som dansar så där så man bara vill dööö.

14) Din bästa revansch? Kan inte komma på nån. Men jag vet många saker jag vill ha revansch på. Typ SM i dubbel... Blir upprörd när jag tänker på det!

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta? Bästa hittills: Miléva Blomberg. Sämsta Birgitta - slår all konkurrens.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak? Sånt som de äter i vissa länder som vi i Sverige har som husdjur. Orsak - läs föregående mening.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med? Hmm. Nån minister som skulle kunna påverka bidraget till oss kvinnor som måste spendera miljoner kronor på en sån skitsak som mensskydd. Helt jävla ofrivilligt. Å ni som tänker - vad fan snackar hon om kan få vara mig en gång i månaden.. 12 ggr om året och så kan ni fortsätta räkna ut hur länge man har mens osv.. Men om jag funderar lite kan jag säkert komma på nån annan jag skulle vilja ta ett snack med om mer världsliga problem!

18) Kaffe eller te? Chai latte, white chocolate mocha, allt te med mjölk och honung.

19) Skostorlek? 36

20) Hur ofta är du på IKEA? Då och då. Inte särskilt ofta.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Asgarvar. Det här är en blogg om att bygga hus. Gissa en gång..

Jag utmanar: Emma, Pauline å Nanna.

Senaste bild var det med ja.. Suck.

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

jag antar inte utmaningen, fattar inte hur man gör!! heheh