torsdag, januari 22

Mars är nära nu

Tack för visningen av brevlådor!
Det var väldigt många fina. Kul med ett tema som många kan hänga på precis som C skrev. Min fina sambo var på utflykt i Jkpg igår å tittade på lite olika affärer. Han hittade jättefina lådor på Bergmans möbler. De hade inte lås på och var inte alls som jag tänkt mig men de föll mig verkligen i smaken. Kanske blir det trots allt en sån låda, hihi. Jag lovar att ni ska få se!

Det var ett litet byggmöte häromdagen där vi fick lite info om datum.
Här kommer en liten lista för er mina kära läsare.
  • 29 januari - köket kommer (när det monteras vet jag ej)
  • 9 mars - en liten förbesiktning
  • 13 mars - besiktning

Som alla husbyggare vet så har sådana här datum en tendens att flytta på sig;)
Så vi får se men på ett ungefär ser det ut så.

Det känns otroligt härligt att det här projektet äntligen ska bli verklighet!
Jag kommer vara i Italien sista veckan så antagligen missar jag besiktningen. Men när jag kommer hem har vi fått nycklarna till huset å kan börja flytta in!!!!!!! Jag måste bara skrika rätt ut som Hans Wiklund: oaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiioooooooooooaaaaaajaaaaaaaaaa!!!

Det känns så jäkla gött!

*Hoppar upp å ner å klappar händerna*
Hej så länge från en glad skit!

4 kommentarer:

Palmerska villan sa...

gud så kul att ni har fått ett datum iaf.. det blir ju genast lite roligare då!
Skönt att bara komma hem från Italien och flytta in. Tänk om man hade det så...:)
Vi kan ju snart lägga in golvet iaf..det ska bli väldigt spännande och roligt!

Nanna sa...

Jag blir exalterad bara av att läsa dina inlägg! Weeii! :D

Anonym sa...

prousneeHej!
Har ni ändrat datum för besiktningen?
Kram Mortuta

Pernilla sa...

Tjohoooo!!! Jag håller tummarna!