tisdag, april 7

Badrum

Ok go vänner. Tack för tipsen jag fick. Här kommer lite info om vad jag hittade. Får väl se om ngt av detta passar.

Åhléns - trä 225:-


Bosign - Borstat Stål 895:-



Ellos - vitlack eller valnötsbets, 679:-

Det vi har bestämt oss för och klickat hem är följande:


Octopus 195:- i svart formodesign.com


Toaborste 139:- Bolagret

Pedalhinkar 2 st. En 3L och en 5 L. 149/199:- Bolagret


Toapappershållare square med sugpropp 175:- Formodesign.com


Denna variant ska stå i gästbadrummet. 385:- formodesign.com



Zack Appeso självhäftande dubbekrok 65:- till båda badrummen.
formodesign.com
På torsdag bär det av till IKEA igen för att inhandla lite mer till garderoben vi håller på att färdigställa. Lite mörkläggning ska vi väl komma fram till med.

All for now folks.
/Sandra

4 kommentarer:

Jenny sa...

ellos stege var kanon tyckte jag. Tack för alla badrumstipsen! Precis vad jag behöver just nu;)

Sofi sa...

sandra hjäääälp, vet inte vad det är för fel, man kan inte kommentera i min blogg, fattar inget har inte ändrat ngt på mina inställningar! hmmm* vad tror du d kan vara för fel! kraam

Palmerska villan sa...

Den första vita stegen gillade jag.. likaså priset. Ovanligt billig.

Charlottas hemmaplaner sa...

Tjena Sandra!

Blev helt kär i den där bläckfisken som du köpt. Så praktisk och cool! Måste nog härma dig och skaffa mig en bläckfisk jag också.

Vi köpte våra toapappershållare och krokar förra helgen. Vi flyttade in i vårt hus i december.
Bättre sent än aldrig, eller hur?.. Smart med sugvarianten. Vi borrade med stor ångest i det nya kaklet. Men det gick bra!

Om bokstäverna. Har köpt dessa på Panduro. De är av papper och går utmärkt att måla. Kostar 49 kronor styck. Ett fynd!!!

Om drinkar. Du får spana i min blogg. Kommer att fixa några fin-fina påskdrinkar så fort jag hinner. I morgon är det skärtorsdag och det är ju som en fredag så då tror jag att jag kommer att skaka ihop något smarrigt. Tips om du vill ha något påskigt - köp hem ägglikör. Det kommer jag troligtvis att ha i min påskdrink.

Kram

//Charlotta.