måndag, april 20

Familjen Innebandy

Jag har skrivit några gånger om en viss elektriker - Ludde. Han har gett oss massvis med inspiration till vårt hus. Stjärnhimmel, trappbelysningen och smarta lösningar med infällda spots i fönster osv. Denna man är lycklig för han är gift med Maria som har ett hjärta som är enormt. Hon bloggar här.

Okej, coolt tänker ni. En schysst snubbe som fixar smarta lösningar åt sin familj i deras nybyggda hus. MEN - han är en snubbe utan dess like. För han har meriter som räcker åt en hel drös med människor. Han tog nyligen SM Guld med sitt damlag Balrog där han är tränare. Maria å Luddes dotter spelar i laget å fick därmed också medalj av bästa valör. Dessutom har Maria en dotter till som är meriterad hon med med guld *2. Behöver jag tillägga att dessa personer också har ett vackert skal som omger deras varma, goa inre.

Så kära bloggvänner. Om ni inte redan känner till denna fantastiska familj så bege er BUMS till Marias blogg och läs om deras helg som var FANTASTISK! Ni kommer inte ångra er!

Familjen R Lundin. Till er säger jag stort grattis till framgången. Ni var väl värda detta efter allt slit. Njut av nya uteplatsen och smaken av guldet.


Här kommer en lånad bild på dotter å farsa!

2 kommentarer:

Maria sa...

Nej men dra mig baklänges!!!

Kikar in här för att se om jag missat något då jag varit något lite upptagen i helgen;)..... vad ser jag! Hahaha du är ju bara för söt! Jag blir ju rörd till tårar över dina fina ord Sandra.

Tack för det!!!

Kramar i massor

/ Maria

Helena sa...

Hej Sandra
Håller med dig helt och hållet.
Som du kanske vet har ju Maria låtit mig gästblogga hos henne,så jag kan bara intyga att den damen har ett hjärta av guld.Visst är det härligt med sådana människor.
Må nu så gott i ert superfina hus.
Kram Helena