onsdag, december 3

Kära tomten..

Jag önskar mig massa onödiga saker i livet allt som oftast. Men en sak önskar jag mig lite mer.
Att min allergi försvinner.
Det var allt.
Saknar er mina glin!


Karamell från sista kullen.


På besök hos Eskil i Dalarna. Resluterade i allergichock men det var det värt!


Mina grabbar! Tito och Reine!!!!!!! FINASTE!


Titogrisen med sina älskade bollar!


Toklipar dagen de flyttar.


Gosigaste katthögen!


Roliga de är små bäsarna!


Men som tur är tål jag dig Zlatan.
Å Godi, Nora å Malte! Tack kära vänner för att vi får mysa och låna era hundar ibland.
Tänk vad mycket ett husdjur tillför i livet. Jag saknar fortfarande mina ocicats nåt otroligt och bara att skriva detta inlägget framkallade tårar.
Åh vad tomt det kommer bli i vårt hus. Om man kunde få bli välkomnad hem av ett ocicatskrän varje dag vore livet lite bättre faktiskt.
Lyllos alla er som har en katt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch sitter å lipar nu när jag läser ditt inlägg å längtar oxå efter Tito å Reine.
Livet är i detta fallet så himla orättvist eftersom du älskar djur gumman.
Varmaste kramen från Syrran

Tinnar och torn sa...

Hejhej!
Näe vad tråkigt! Jädrans allergi! Vi trodde ett tag att vår Manne var allergisk mot katter och det var inte roligt innan vi fick det bekräftat som falskt alarm. Jättefina ser de ut! Skränar de istället för mjauar??
Tur i vilket fall att du kan ha hundar...Finns det inte allergivänliga katter med??
Kram Petronella

Béatrice Karjalainen sa...

Min sambo får stå ut att vara täppt i näsan för mina pälsklingar kan bara inte flytta. Det skulle vara som att slita ut hjärtat. Kan tänka mig att det är jättetomt efter att ha haft kissemissar hemma, särskilt Ocikatter som brukar vara så übersociala.

Anonym sa...

Förstår verkligen att du saknar dina katter, har själv en liten birma som är snart 9 år och uj vad tomt det skulle vara utan honom. PS. tack för din fina kommentar på min blogg.DS/

Kram

//Anna

Anonym sa...

åh ocicats - jag såg på teckningen att de var speciella! Jag har ännu inte skaffat ngn ny katt... vill att balkongen görs iordning så att den kan vara utomhus då och då.

Hur fick du allergi? har du alltid haft det och så blev den värre?

Jag tycker om bilderna av hur ert hus restes. Jag är uppväxt i Landsbro där Borohus fanns från 1922(?) till 1994.

All is pretty sa...

Nej men Sandra vad trist, jag har helt missat att du blivit allergisk. Förstår att du lider utan dina älsklingar. Du och dina katter hör ju liksom ihop!

Stor kram!