tisdag, november 25

Ge inte upp det finns en morgondag...

Just nu känns det som att glädjen med huset har sinat lite.

Det har varit så ett tag men det är väl en del av processen kanske.
Det ser rätt "skräpigt" ut på tomten med allt byggtjosan. Det är fortfarande ett "fjärrvärmehål" så man kan inte åka eller gå förbi.

Å sen har vi det här med ekonomin. Varsel, varsel och överallt är det dystert.

Jag lider verkligen med alla dem som lever i osäkerhet efter att ha blivit varslade och inte veta när de får gå hem. Kul jul lixom..

Vi var med vår säljare på tomten i lördags och tittade. Det händer grejer inne i huset nu och vi tog lite bilder som jag ska lägga upp. Vi var i beslutstagen igen, denna gång gällande ventilation på övervåningen.

Vi har massvis med snö här i Småland, som på många andra platser.
Det är ljuvligt med ljuset istället för allt det gråa.
Men jag kan faktiskt inte låta bli att längta till förra året vid den här tiden..

Då var det annat.. Ja andra sidan jorden tom.

Så här såg det ut! (Kan inte fatta att jag lägger ut en bild på mig själv i baddräkt men va fasen, så ser jag ut i en iaf. Man måste acceptera sig själv och sin kropp har Ingela lärt mig!)

3 kommentarer:

All is pretty sa...

och du är ju så otroligt vacker - var stolt över dig själv!!!!

Anonym sa...

Shit, vad ett år går fort. Var det Rawi ön hette? Brukar tänka på vår lilla servitör ibland;) SOL till dig!!!

Anonym sa...

du är så FIN!