torsdag, november 27

Mitt favvoburr

Det har pratats lite på olika bloggar om diverse burr. Burr som i lockigt hår..
Jag ser verkligen fram emot våra badrum och att få fixa till mitt egna lockiga burr varje morgon. Eller att njuta i det stora härliga badkaret med massor av bubblor.

En person ser jag extra mycket fram emot att välkomna i vårt hus. Den personen har det finaste burret jag vet!

Nämligen min kära P.

Hon kan nämligen få en att må som en prinsessa och när hon peppar mig så tror jag att jag är den bästa i hela världen. Å det är fantastiskt att känna så en liten stund.

Bästa P bor i min gamla hemstad så vi ses inte så ofta men jag längtar efter att få bjuda in henne å lillfamiljen till oss.


Här är hon, P.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är nästan så att man skulle kunna tro att det är ett burrtema ute på bloggarna... Härligt med vänner som gör att man känner sig som bäst i världen! Det är sådana vänner man ska ha. Och visst hade hon ett schysst burr;)
Ha det gott!
Kram

Anonym sa...

Wtf!

Här sitter jag med nyplattad lugg och ha fancy friday, med guldscarves och allt. Och det som uppmärksammas är mitt burr!

Skämt å sido. Tack för värmande ord baby Apple!

Kärlek

Maria sa...

Ha ha jag är alltså inte ensam i burrträsket!!!

Fast jag tycker att din kompis har ett väldigt klädsamt och snyggt burr.

En underbar advent önskar jag dej;)

Kramar Maria