fredag, november 21

Ska titta på Village idag!

Nu åker jag till Jkpg för att gå på seminarium med Litium " Framtidens affärswebb".
Hoppas hinna med en snabbis på Village för att kika på adventssiffrorna.
Tack för alla tips.

I helgen ska vi till huset med vår säljare.
Han meddelade att leverans numero due kommer prel. vecka 2.

Hej så länge från Majvor*
* har fått ett handledsskydd i väntan på magnetröntgen och mina jobbarkompisar tycker jag ser ut som en tant i kassan. Därav smeknamnet Majvor...

5 kommentarer:

Palmerska villan sa...

gumman...det var ju inte bra med handen.. får ta det lite lugnare med hammaren...tss.

Anonym sa...

Ja du Majvor, hoppas att du hittade dina siffror! Jag hade också tänkt mig ha några blockljus och antingen ha siffror eller hjärtan i zink till adventljus, men jag har varit så velig och inte kunnat bestämma mig för vad jag ska ha så det har inte blivit någonting än... typiskt mig att vela så där och när jag väl bestämt mig så är det jag vill ha såklart SLUT. Mycket retfullt.

Som du säger själv, om ni får barn någon gång i framtiden så har de ju alla förutsättningar till att bli ena riktiga sportnördar eller så blir det totalt anti... Jag gissar nog på sportnördar va? Och det ÄR ju så kul med alla sporter! (Dock inte i inredningssyfte då rå...)

Hoppas dagen i Önöin (kunde inte låta bli) var lyckad!
Kram

Anonym sa...

Hej Sandra,

Va kul att läsa din blogg ang. husbygget, vilket projekt. Mycket jobb, men fantastiskt fint blir det. Kämpa på.
Hehe, dock har ni köpt huset av vår största konkis i stan, du skulle ju tagit MM-hus istället ;-)
// Joanna

Pernilla sa...

Majvor! Tack för lugnande kommentar hos mig. :) KRAM!

Maria sa...

Hej Majvor;)

Fick du tag på de där siffrorna? Vill veta och i så fall vart?

Annars mås det?

Kram Maria