tisdag, november 4

Mera bilder

Liten förklaring.
Huset är grundmålat, därför är det grått.
Garaget monteras idag. Taksstolarna monterades till viss del igår och jag hoppas taket är täckt idag. Mer bilder kommer på det;)


Baksidan. Från vänster. Kontor, gästrum, groventré/tvättstuga, kök.


Här kommer vardagsrumsfönstrena som kommer ha utsikt mot sjön.


Vardagsrummet.


Sovrummet. Hålen i marken är för balkongen.


Sovrummet och det lilla fönstret är "master bathroom".



Jag står i "master bathroom" och undrar varför i h-vete folk har pratat om att det är så stort. Det kändes pyttelitet när man stod där och vi kontrollmätte så att mitt drömbadkar verkligen får plats..

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du ser ju lätt skeptisk ut. Ibland känns vissa saker mindre än vi tror och tvärtom!

Anonym sa...

Tjusigt! Och snö har ni också... :) /Sara

Anonym sa...

Ååååh, detta är så SPÄNNANDE!

Anonym sa...

Vilka härligt stora fönster i vardagsrummet! Och... med utsiktt mot sjön! Kan ju inte bli bättre! Ja, visst är det konstigt att rummen kännns så himla små innan allt är klart, man kan ju nästan tycka att det ska vara tvärtom...
Lycka till nu med resten av husresningen!
Kram Malin

Anonym sa...

Eh vad önskar ni i inflyttningspresent. Verkar som jag får börja leta nu;-)
Ojoj så häftigt att se bilderna från ert hem to be.
Puss

Anonym sa...

Nämen, nu börjar det hända grejer, måste komma å titta nån dag!:-)

Det är inte så lätt att uppskatta på en ritning hur stort det verkligen kommer att bli... Men det blir nog bra sen när allt är på plats!

eve sa...

Åh, vad härligt för er att få huset på plats!! Jag bävar för när jag själv måste stå och spika upp ytterpanelen planka för planka...