torsdag, februari 5

Moderskeppet

Hostar till lite stolt..

Min lärare från MKV, Mattias, å hans gäng på Moderskeppet vann Aftonbladets stora bloggpris i kategorin Prylar och Teknik.

Mattias är grym på Photoshops alla finesser å har lyckats kanon med sitt företag.
Så otroligt kul tycker jag. Han å Daniel gjorde att mitt intresse för webb, photoshop, indesign å annat kul sköt i höjden. Kursen med dem var absolut roligast under högskoletiden.
Vi hade massa annorlunda å roliga föreläsningar å fick göra tutorials från worth1000.com bland annat. Jag har haft otrolig hjälp av mina kunskaper från deras kurser i mitt arbete.

Så stort grattis till Moderskeppet. Ni förtjänar det verkligen!

En liten parentes i detta är att jag var väldigt sugen på utlandsjobb å gjorde min praktik i London å pluggade en termin i Melbourne, Australien. Nu kom jag ju inte längre än till Eksjö men suget på en tid utomlands finns kvar än. Jag lovade nämligen ovan nämnda att de skulle få hälsa på mig då.. Så Mattias å Daniel, välkomna till Talludden så får vi se om jag får bjuda er nån annanstans längre fram i livet.

/Sandra

Inga kommentarer: