söndag, februari 1

Rundvandring

Hej å välkomna på rundvandring hos oss på Talluddavägen 7!
*Fantasi krävs för att läsa detta inlägg*


Här bor vi!


Dick kollar så att ringklockan funkar för framtida gäster.


Jag tar ett härligt bad med handväska å allt. Åh vad det bubblar skönt!


Sen ska jag klura ut vad jag ska ha på mig när alla gäster kommer. Tur att jag har en hel gå in garderob!


Dick tar sig en tupplur innan kvällens gäster dyker upp.


Dax att gå på toa?


Man måste ju raka sig innan fina folket kommer.


Kolla recept på internet innan vi ger oss in i matlagningen...


.. som ska lagas i det fina köket.


Å här har en gäst redan dykt upp i form av El-Myll som fascineras av den fina stjärnhimlen i badrummet.
Visst bor vi fint:)))
/Sandra

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ni bor fint men vi har inte fått någon inbjudan!!!
Kram mortuta o far

Maria sa...

Hahaha....vilket roligt inlägg!!!!

Ja visst bor ni fint...snart;-)

Jag riktigt ser hur du bubblar i badet fast kanske utan handväska då, och jag fick även en hint om hur Dick kommer att se ut när han ska raka sig sedan i nya badrummet hehe.

Och se där....där var ju det nya fina köket!

Kram Maria

Frida sa...

Jag har inga problem alls att föreställa mig hur fint det kommer att bli!
Kram Frida

Anonym sa...

Vad roligt att riktigt kunna känna in i sig i huset redan nu! Ni verkar inte ha ont om fantasi och humor i alla fall!

Jag tror nog alla f.d. husbyggare känner igen sig. Man längtar så man blir tokig! Men det blir bara bättre sedan man flyttat in. Jag går fortfarande runt och nyper mig för att fatta att det är MITT hus!

KRam

//Charlotta.

Anonym sa...

Jo då, tillräckligt med fantasi för att haja...Blir ju superduper...Se u soon //JE

Jenny sa...

;-D

Ser ut att bli KANONFINT! Stjärnhimmel.... Det vill jag också ha!

Maria sa...

Hej Sandra,

du har lite pyssel å knåp hos mig om du vågar;-)

Vem vet? du kanske hittar en bild som föreställer hur du tvättar i din tvättstuga i framtiden liksom;)

Kram

Jorma sa...

Är tvärsäker på att ni kommer få det kanonfint. Det dära badkaret verkar ha en väldigt hög placering dock.. ;)

Palmerska villan sa...

jo det blir jättebra!
Robban har äntligen klippt sig ja..det kan man verkligen säga var välbehövligt! Så söt han blev med!:)
Sandy ja.. fint

Pernilla sa...

Underbart inlägg! Och jag är grymt avis! Så mycket klart!!!! :) Såg just att ni har samma nummer som vi kommer att ha. Nr 7. Måste vara ett vinnande koncept, vet en annan bloggare som också bor på nr 7. (för det är ju en hysteriskt ovanlig siffra... he he).

Sofi sa...

HAHA, sandra du är ju bara för härlig ;) // SOFI

Pernilla sa...

Tack så mycket för inbjudan!!! Vi kommer gärna förbi och kikar i sommar! Om du vill få dit två huliganer förstås. Kanske kan man binda dem med koppel utanför...? ;) Tack för sandbergtipset, kollar varenda tapet där just nu fast jag borde laga mat och borde byta om för att åka o träna när maken kommer hem...

Anonym sa...

Oh JA! Det är fantastiska doningar, och snygga är ni med!

Anonym sa...

Det finns bara en av Dig och det är Du,
Det finns bara en av Dick och det är Han,
Det finns bara två av Er och det är Ni...

Helsköna filurer!!:-)
Många kramar till er båda!!