tisdag, mars 3

Rinnande vatten

Igår var vi ute i Tallis för att kika på färg på kontakter i köket. Svart eller vitt. Det blev vitt.

När vi kom dit var Röris där. Johan från Rörservice i Vetlanda alltså. Så nu har vi alla blandare på plats och inkopplade. Det finns alltså rinnande vatten i huset. Johan skulle också fylla upp golvvärmen med vatten så när väl alla elgrejer är klara är det bara trycka på knappen. Eller nåt;)

Hemma har vi börjat packa å sälja. Igår sålde vi köksmöblerna. Vi har några skåp, en soffa, lampa, ljuskrona å lite annat ute på Blocket å Tradera. Här nedan ser ni skåpen. Sugen?



För mig har det inte riktigt tänts ett Liljeholmens än. Att vi flyttar nästa vecka alltså. Kan bero på att jag kommer vara i Italien och missa en hel del. Åker på tisdagen och kommer hem 21.06 med tåget fredagen den 13:e. Så min kära DG får vara ensam om att besiktiga huset och allt det där... Så när jag kommer hem på kvällen ser jag fram emot att få bamsekramar från mor å far, svärisarna å några vänner som befinner sig på min nya adress.

Kan ni fatta att vi började med en tomt som såg ut så här? Den ser så pyttig ut.



Å den 4 februari såg det ut så här.. Flaggstången är kvar;)



Ska lägga in lite bilder på blandare sen så ni får se. Ikväll är det kalas i Bellö för Tina som fyller år idag!
Grattis Tina!

1 kommentar:

Palmerska villan sa...

Dom skåpen skulle jag kunna vara spekulant på. Vad ska ni ha för dem?