måndag, mars 9

Sista natten i lägenheten Gud glömde

Ok. This is it.
Lägenheten är uppåner. Lådor överallt! Imorgon 07.15 hämtas jag av taxin å när jag återkommer 21.06 med tåget på fredag är det mot ny adress.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Jag sjunger som min bästaste pepparlåt nu - Releeeeeeeeeeeease me. Releeeeeeeeease my body.
Först ska jag bara klara av ett par intensiva jobbardagar i Italy.

Så underbart det ska bli! Jag kan inte beskriva det med ord. Känslan i min kropp nu. Men om jag gör ett försök kommer ord som förväntan, förtjusning, skräck, glädje, osäkerhet, hysteri, kärlek, fjärilar å ett fett stort ÄNTLIGEN!!!

Snälla snälla, låt fredagen den 13 mars bli alldeles alldeles underbar....


14 kommentarer:

Nanna sa...

*hoppar jämfota* Ahh, vad kul att dagen är så nära nu!

Palmerska villan sa...

Jo det är helt underbart.. vi har nu gjort hälften, har bara det stora kvar..det är härligt. Dock inte kartongerna.. Men att gå runt och fundera på vart man ska ha allt är rätt kul. det kan jag hålla på med länge..:)Men jag har i kväll betat av mina kartonger så att de ligger sprättade på golvet och allt står i skåpet...NÄSTAN!
Kusligt lite..tänk om lennart finns??!

Anonym sa...

Hej där bästaste lillasystern i världen,å bästaste svågern. Är så glad för att ni snart snart ska få flytta in i ert alldeles egna hus!
Såå stort. Kommer nog gråta en skvätt på fredag när jag pratar med er i telefon när ni står i huset.
Jag älskar er båda två å önskar er allt det bästa!
PUSS & KRAM

Anonym sa...

Det kommer bli en bra dag på fredag vännen, och jag kommer vara där när du kommer HEM till det fina, nya huset och till er nya adress. Ta hand om dig i Italien så ses vi på fredag. Många kramar

/Agneta

Jenny sa...

Oh så spännande. Nästa inlägg skrivs alltså från helt nya huset... Rysningar.... Hoppas allt går vägen.

Anonym sa...

Jag ryser! Har världens tuppaskinn på armarna...

Detta är så häftigt Sands! Wiiiiiiiiiiie!

Pysskräm, skumbanän.

Anonym sa...

Underbara känslor av lycka!!! Jag håller tummarna för att allt går bra.

På fredag skall jag skåla i fredagsdrinken för dig!

//Charlotta.

Anonym sa...

Hej Sandra! Helen har visat mig hit : )
Idag är det onsdag, inte många dagar kvar tills ni flyttar! Jag delar er glädje! dubbelt upp faktiskt, för på torsdag skriver vi på papper på banken för husköp tillsmmans med min syster! - ett tvåfamiljshus, på nedre Norrmalm, nära barnens skola, nära faster, nära bussen, nära stan, nära barnens kompisar, välvårdat hus med stora möjligheter - ja det fanns många plus i vågskålen som fick den att väga över. Renoveringen får vi ta pö om pö, vi är fyra vuxna som delar på det jobbet.
Det var riktigt kul att se hur ert arbete med huset framskridit, kul att ni har dokumenterat så väl och att ni delar med er!
Önskar er allt gott och jag hoppas att jag snart får tillfälle att komma och hälsa på!
Bamse stora kramar från Ellinor

Maria sa...

Nu är det nära minsann... två dagar kvar.

Kommer ihåg känslan själv, så underbar. Hoppas allt går smidigt till vid flytten och att ni njuter för fulla drag. Jag med ska skåla för er på fredag som Charlotta, men inte med drinken:)... jag skålar i vin jag;)

Missade ditt inlägg med Zebran... herregud så vågat OCH herregud så LÄCKERT!!!!!

Skitsnyggt Sandra! Och precis som du skriver själv så du på något sätt, och jag som aldrig ens träffat dig. hehe.

Lycka till på fredag nu och hoppas att ni inte får samma problem med nätet som de flesta andra (vi hade det inte) så att du kan visa oss nyfikna det färdiga resultatet snart!

Kramisar Maria

Pernilla sa...

Såååå cooooolt!!!! Ha det så härligt i Italien (är grymt impad över att du kan åka och missa själva DAGEN).

STOR KRAM!

Anonym sa...

Ha det så gött i Italien och lycka till med flytten, det kommer ju bli en kanon fredag!!

Ses på andra sidan!

/Anna

Palmerska villan sa...

I morgon bär det av då hela dan eller?? Kul för dig Dick.. Sandra är ju bara och glassar utomlands..:) Skojar

Tinnar och torn sa...

Gratulerar! Ha det superbra i ert alldeles färska hus! Ps. Asläckert med Zebran!!! Kram Petronella

Vimsingen sa...

LYcka till!
/Vimsingen