tisdag, oktober 7

Bilder på kakel

Dessa bilder är väl sisådär men bättre än inget:)

Detta ska vara i duschen i stora badrummet.

Detta är golvet i stora badrummet. Hör ihop med det ovan som ni ser.

Groventré/tvättstuga. Golv då alltså.

Golv huvudentré.


Väggar lilla badrummet.



Dusch i lilla badrummet. Ser lite väl grå ut nu. Är mer svart.



Väggar stora badrummet.


Å här ser ni hur det ser heeelt annorlunda ut i ett annat ljus.
Tycker nog att den här bilden ljuger en hel del. Bilden ovan stämmer bättre där det är mindre gult.
Det är ganska så svårt att föreställa sig detta i ett helt rum kan jag tala om.
Gällande köket så har vi tittat på svart. Nåt åt det här hållet kanske?


Här är ett litet prov på den laminat vi valde.




Slut på visningen.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Asså det är ju ännu svårare för mig å föreställa mig det som inte riktigt har koll på hur rummen ska se ut. Men jag är jättenyfiken på slut resultatet!! Tyckte för övrigt att kaklet ni spanar på till köket ser kanon ut.
Själva är vi på golv jakt till bottenvåningen. Valnöt ska det bli. Har hittat fondtapet till sovrummet ox:-D
Kram

Pernilla sa...

Ser tjusigt ut! Och vilket bra pris! Jag gillar era färger!