fredag, oktober 24

Så här blev det!

Igår dukade vi inför lördagens tillställning. Lite väl ambitiöst att duka flera dagar innan kan man tycka men min kära sambo åker till Växjö idag å jag har tävling med truppgymnasterna imorgon så det fanns inget annat att göra.. Kan ju knappast flytta möbler ensam;)
Ser det framför mig..
*Åhej, nää, inte en centimeter rubbades soffan. Nytt försök. Åhej. Nää. Hmm.*

Iaf. Här kommer bilder på dukningen. Det var lite svårt att få det bra eftersom ljuset i lägenheten inte var grymme å när jag hade blixt blev det överexponerat. Jo, systemkamera önskas i julklapp.

Lite fattas på bordet. Det ska tex fram lite glas för "nåt-till-kaffet" mm. Å så klart ska efterrätten ställas fram. Den provgjorde jag idag så har ni vägarna förbi Tranås å Stiga vid 15-hugget idag kan ni få smaka på chokladcheesecake.

Nå. Vad säger juryn?




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev ju jättefint! :)

Anonym sa...

Fint det blev Sandra. Tycker mig känna igen servetterna;) Hoppas ni får det trevligt. KRAM

Monica sa...

Jättefint! Får vi smaka på en sådan kaka när vi kommer den
3 NOVEMBER Kraaam

Maria sa...

Hej. du har en utmaning hos mig;)

Förresten vad fint du dukat. Hoppas det blev lyckat. Berätta!

Kram Maria