måndag, oktober 27

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria! Maria som har de fina badrummen jag visat för er. Lundins Nya Hus heter hennes blogg.


Reglerna för utmaningen är följande:
1.Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
2.Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
4.Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Ok. Sju saker om mig själv.

1. Jag har några roliga smeknamn.. Sandra den andra Teres som fes.. Den kommer från min kära storasyster. RaRa. Kommer från min underbara extra familj i England, Brimacombes. SEK - jobbet. Där har alla tre bokstäver och min råkade bli en valuta. Sandra Tyrann - mina truppgymnasters smeknamn på mig för att jag plågar dem med styrketräning. Slutligen Sandy som är alltmänt känt.

2. Jag älskar te. Dricker te minst en gång om dagen. Alltid med svärfars honung och mjölk. Favvo är rött te och chai för tillfället.

3. Jag har haft kattuppfödning av rasen ocicat. Blev tyvärr allergisk och fick omplacera mina älsklingar. Det är något jag sörjer ofta och mycket. Saknar verkligen att ha husdjur och vill gärna ha en hund vid tillfälle och såååå gärna en katt som inte skapar allergi..

4. Jag är ingen kaxig tjej när det kommer till småkryp. Skalbaggar, spindlar och annat läskigt får mig att bli tjejig och skrika å springa..

5. Jag är grym på att komma ihåg namn och personer.

6. Jag tycker det är pinsamt att göra nya grejer som jag tror att jag inte kan. Typ skojlekar på midsommar, på företagsfester och liknande. Jag vill nämligen INTE misslyckas och jag är tävlingsmänniska ut i fingerspetsarna. Det har blivit bättre men..

7. Jag är en jävel på att rimma. Å hitta på nya texter till låtar. Jag "bubblar" fram texter och idéer på löpande band ibland. Det har resulterat i många upptåg på fester, nummer till revyn osv.

Då ska vi se.
Jag utmanar:

All is pretty
Livet i Borlänge
Palmerska Villan
Från dröm till verklighet
4roos
Glam&Damm
P som i Pilutta

Ser fram emot att läsa om er!

Kram S

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Ska lägga ner lite tankemöda på den här!

Palmerska villan sa...

tackar..men det får bli en annan dag, jag har verkligen inte tid med det nu..tack iaf

All is pretty sa...

Nu ligger min lilla lista ute! :) Inte långt kvar tills huset kommer nu, spännande! Kanske Mini väljer samma dag...;)