torsdag, oktober 23

Tapeter

Det finns så tuffa och häftiga tapeter nu för tiden!
Får man ha en zebra i sitt kontor? Det vill jag! Vitt skrivbord med plats för två. Svarta stolar och en zebra på väggen. Ja tack!






Hur kool är inte denna tapet. Å det fina fina svarta golvet som jag så gärna ville ha men nää:(




Den här tapeten är ljuvlig!



Visst blir man glad av denna med blommor på! Alla dessa kommer från IN trade.




Å nu till mina älsklingar! Bolagret har tapeter som jag är KÄR i! Så många fina. Hur ska man kunna välja?





























2 kommentarer:

Maria sa...

Oj vad många fina tapeter du nosat fram!

Gillar verkligen den från IN trade med blommorna. Den med olika färgerna på blommorna på bilden under är även den jätteläcker! Fast tror du inte att man skulle tröttna fort?

Appropå svarta golv... man måste verkligen gilla att städa varje dag, eller vara en sån som inte bryr sig av att se all smuts. Det är jätte vackert med svart golv när det är STÄDAT.

Jag skurar som en toka här hemma;)

Kram Maria

Pernilla sa...

Tycker också att svarta golv är supersnyggt men har hört det där med städningen. Är tillräckligt oroad över våra svarta köksskåp som vi lär få torka till förbannelse...

FINA tapeter!!!